En aquesta sessió he après a veure més enllà de la instal·lació del Moodle, a començar-lo a utilitzar més tècnicament. Entre altres coses he vist com es pot, a través del Moodle, fer servir les diferentes aplicacions d'aquest:
-Afegir nous temes de debat i poder veure la utilitat d'aquests.
-Editar els paràmetres del curs i poder cambiar la categoria, el nom del lloc, així com vàries coses meves.
-Crear nous grups i veure les diferents opcions que ens permet triar per tal de què aquest sigui de una manera o d'una altra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada