dijous, 10 de març del 2011

1. Escriviu una entrada al vostre blog personal explicant tot el que heu après avui sobre moodle en aquesta sessió, què és el que us ha agradat més i què creieu que pot ser més útil d'un curs.

En aquesta sessió he après a veure més enllà de la instal·lació del Moodle, a començar-lo a utilitzar més tècnicament. Entre altres coses he vist com es pot, a través del Moodle, fer servir les diferentes aplicacions d'aquest:
-Afegir nous temes de debat i poder veure la utilitat d'aquests.
-Editar els paràmetres del curs i poder cambiar la categoria, el nom del lloc, així com vàries coses meves.
-Crear nous grups i veure les diferents opcions que ens permet triar per tal de què aquest sigui de una manera o d'una altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada